شما متولد چه ماهی هستی ؟

متولدین یک روز

شما متولد چه ماهی هستی ؟

متولدین یک روز

زمستان : متولدین دی ماه ( برج جدی )

زمستان

متولدین دی ماه

( برج جدی ) 

 

یک وبلاگ : دکتر رحیم پور ازغدی 

فال حافظ برای شما :

Iran 

 

[ web | email ] نیکا


سال : ۶۲
ماه : ۱۰
روز : ۱۰
استان : ایلام
توضیح :
مشخصات شما منتشر بشود یا خیر : بله


[ web | email ] سحر ناز بانو


سال : ۶۴
ماه : ۱۰
روز : ۹
استان : تهران
توضیح :


[ web | email ] حامد


سال : ۱۳۶۱
ماه : ۱۰
روز : ۲۸
استان : تهران
توضیح :


[ web | email ] بهناز


سال : ۱۳۶۹
ماه : ۱۰
روز : ۲۸
استان : تهران
توضیح :


[ web | email ] سعید


سال : ۱۳۶۴
ماه : ۱۰
روز : ۱۷
استان : اذر بایجانغربی
توضیح :


[ web | email ] پرنیان


سال : ۶۹
ماه : ۱۰
روز : ۲
استان : فارس
توضیح :


[ web | email ] محمد


سال : ۱۳۶۰
ماه : ۱۰
روز :۲۱
استان :تهران
توضیح :


[ web | email ] ساعد


سال : ۶۵
ماه : ۶
روز : ۳۰
استان : اصفهان
توضیح : ندارم


[ web | email ] نگار


سال : ۱۳۶۵
ماه : ۱۰
روز : ۱۵
استان : تهران
توضیح :


[ web | email ] سمیرا


سال : ۶۲
ماه : ۱۰
روز : ۱۲
استان : زنجان
توضیح :


[ web | email ] یلدا


سال : ۱۳۶۱
ماه : ۱۰
روز : ۱۳
استان : مشهد
توضیح :


[ web | email ] ارمان


سال : ۶۲
ماه : ۱۰
روز : ۲
استان : تهران
توضیح :


[ web | email ] مرتضی


سال : ۱۳۶۵
ماه : ۱۰
روز : ۱۷
استان : قزوین
توضیح :


[ web | email ] عباس


سال : ۱۳۵۷
ماه : ۱۰
روز :۲۰
استان :مازندران
توضیح : خیر


[ web | email ] elaheh


سال : 1360
ماه : 10
روز : 13
استان : mazandaran
توضیح :
foghelisanse hoghoogh  khabarnegar  newisandeh


[ web | email ] مجید


سال : ۱۳۶۶
ماه : ۱۰
روز : ۱۰
استان : خراسان شمالی
توضیح :


[ web | email ]


سال : ۱۳۷۱
ماه : ۱۰
روز : ۱۰
استان : فارس
توضیح :


[ web | email ] ساجده


سال : ۱۳۷۱
ماه :۱۰
روز : ۱۰
استان : فارس
توضیح :


[ web | email ] حمید


سال : 1355
ماه : 10
روز : 24
استان : خراسان رضوی
توضیح :


[ web | email ] azadeh


سال : 1370
ماه : دی
روز : ۲۷
استان : esf
توضیح :


[ web | email ] نادیا


سال : ۱۳۶۳
ماه : دی
روز : ۱۹(فردا تولدمه!!!)
استان : بوشهر
توضیح : نادیام دیگهه با کلی فکرای جور واجور تو سرم


[ web | email ] الهام


سال : ۱۳۵۶
ماه : ۱۰
روز : ۲۹
استان : تهران
توضیح :


[ web | email ] فاطمه


سال : ۱۳۵۶
ماه : ۱۰
روز : ۱۵
استان : تهران
توضیح :


[ web | email ] پدرام


سال : ۱۳۶۹
ماه : ۱۰
روز : ۱
استان : هرمزگان
توضیح : زنده باز کوروش و ایران جاویدان


[ web | email ] شاهزاده خانوم


سال : ۱۳۶۶
ماه : ۱۰
روز : ۱۶
استان : گیلان
توضیح :


[ web | email ] بهمن


سال : ۱۳۵۴
ماه : ۱۰
روز : ۱۳
استان : میمنه
توضیح : شهر میمنه ولایت فاریاب افغانستان


[ web | email ] حمیده


سال : ۱۳۶۳
ماه : ۱۰
روز : ۱
استان : آذربایجان شرقی
توضیح : شب چله به دنیا اومدم مامانم بیچاره سال ۶۳ هندوانه نخورده.


[ web | email ] عنایت الله نواندیش


سال : 1367
ماه : جدی
روز : 12
استان :
توضیح :


[ web | email ] سپید


سال : 1364
ماه : جدی
روز : 4
استان : فارس
توضیح : من دقیقا روز تولد مسیح دنیا امدم یوووووهووووو


[ web | email ] رضا


سال : ۱۳۵۹
ماه : ۱۰
روز : ۲۱
استان : تهران
توضیح :


[ web | email ] امیر


سال : ۱۳۴۸
ماه : ۱۰
روز : ۱۸
استان : تهران
توضیح :


[ web | email ] روشنک


سال : ۱۳۶۴
ماه : ۱۰
روز : ۱۲
استان : تهران
توضیح : من عاشق زمستانم


[ web | email ] جواد


سال : ۱۳۶۹
ماه : ۱۰
روز : ۱۶
استان :اصفهان


[ web | email ] رضا


سال : ۱۳۶۰
ماه : ۱۰
روز : ۹
استان : تهران
توضیح : من یک دی ماهی هستم
علاقه مند به زبان انگلیسی ورزش کوه نوردی خانواده مخصوصا خواهرزاده هایم را خیلی دوست دارم هنوز ازدواج نکرده ام اما دوست دارم با دختری محجبه مهربان و قد بلند و سفید و با اصالت که حداقل 5 سال از خودم کوچکتر باشد ازدواج کنم خدا را بسیار دوست دارم و اولین آرزویم این است که خدای مهربان از من راضی باشد.
در احوالات دی ماهیها زیاد رفته ام و اینطور می بینم که ااگرچه در ظاهر اول نیستند اما در درازمدت لیاقت و برتری خود را نشان می دهند
نظرات 37 + ارسال نظر


سال : ۶۲
ماه : ۱۰
روز : ۱۰
استان : ایلام
توضیح :
مشخصات شما منتشر بشود یا خیر : بله


سال : ۶۴
ماه : ۱۰
روز : ۹
استان : تهران
توضیح :

حامد 1385/06/13 ساعت 19:56


سال : ۱۳۶۱
ماه : ۱۰
روز : ۲۸
استان : تهران
توضیح :

بهناز 1385/06/15 ساعت 01:08


سال : ۱۳۶۹
ماه : ۱۰
روز : ۲۸
استان : تهران
توضیح :

سعید 1385/06/20 ساعت 16:38 http://saeedkhoy.blogfa.com


سال : ۱۳۶۴
ماه : ۱۰
روز : ۱۷
استان : اذر بایجانغربی
توضیح :

پرنیان 1385/06/22 ساعت 11:03


سال : ۶۹
ماه : ۱۰
روز : ۲
استان : فارس
توضیح :

محمد 1385/06/22 ساعت 13:56


سال : ۱۳۶۰
ماه : ۱۰
روز :۲۱
استان :تهران
توضیح :

ساعد 1385/06/24 ساعت 13:08


سال : ۶۵
ماه : ۶
روز : ۳۰
استان : اصفهان
توضیح : ندارم


سال : ۱۳۶۵
ماه : ۱۰
روز : ۱۵
استان : تهران
توضیح :


سال : ۶۲
ماه : ۱۰
روز : ۱۲
استان : زنجان
توضیح :

یلدا 1385/06/31 ساعت 23:44


سال : ۱۳۶۱
ماه : ۱۰
روز : ۱۳
استان : مشهد
توضیح :

ارمان 1385/09/02 ساعت 04:48


سال : ۶۲
ماه : ۱۰
روز : ۲
استان : تهران
توضیح :

مرتضی 1385/09/02 ساعت 16:30


سال : ۱۳۶۵
ماه : ۱۰
روز : ۱۷
استان : قزوین
توضیح :

عباس 1385/09/14 ساعت 08:27 http://shomalnews.com


سال : ۱۳۵۷
ماه : ۱۰
روز :۲۰
استان :مازندران
توضیح : خیر

elaheh 1385/09/15 ساعت 18:23


سال : 1360
ماه : 10
روز : 13
استان : mazandaran
توضیح :
foghelisanse hoghoogh khabarnegar newisandeh

مجید 1385/10/12 ساعت 19:45


سال : ۱۳۶۶
ماه : ۱۰
روز : ۱۰
استان : خراسان شمالی
توضیح :

[ بدون نام ] 1386/03/14 ساعت 18:36


سال : ۱۳۷۱
ماه : ۱۰
روز : ۱۰
استان : فارس
توضیح :

ساجده 1386/03/14 ساعت 18:38


سال : ۱۳۷۱
ماه :۱۰
روز : ۱۰
استان : فارس
توضیح :

حمید 1386/04/25 ساعت 21:58


سال : 1355
ماه : 10
روز : 24
استان : خراسان رضوی
توضیح :

azadeh 1386/07/07 ساعت 14:11


سال : 1370
ماه : دی
روز : ۲۷
استان : esf
توضیح :

نادیا 1386/10/18 ساعت 19:37


سال : ۱۳۶۳
ماه : دی
روز : ۱۹(فردا تولدمه!!!)
استان : بوشهر
توضیح : نادیام دیگهه با کلی فکرای جور واجور تو سرم

الهام 1387/01/20 ساعت 15:36


سال : ۱۳۵۶
ماه : ۱۰
روز : ۲۹
استان : تهران
توضیح :


سال : ۱۳۵۶
ماه : ۱۰
روز : ۱۵
استان : تهران
توضیح :

پدرام 1387/05/12 ساعت 18:05


سال : ۱۳۶۹
ماه : ۱۰
روز : ۱
استان : هرمزگان
توضیح : زنده باز کوروش و ایران جاویدان


سال : ۱۳۶۶
ماه : ۱۰
روز : ۱۶
استان : گیلان
توضیح :

بهمن 1387/06/25 ساعت 16:12


سال : ۱۳۵۴
ماه : ۱۰
روز : ۱۳
استان : میمنه
توضیح : شهر میمنه ولایت فاریاب افغانستان

حمیده 1387/07/17 ساعت 09:00


سال : ۱۳۶۳
ماه : ۱۰
روز : ۱
استان : آذربایجان شرقی
توضیح : شب چله به دنیا اومدم مامانم بیچاره سال ۶۳ هندوانه نخورده.

عنایت الله نواندیش 1387/07/22 ساعت 13:19


سال : 1367
ماه : جدی
روز : 12
استان :
توضیح :

سپید 1387/08/23 ساعت 22:45


سال : 1364
ماه : جدی
روز : 4
استان : فارس
توضیح : من دقیقا روز تولد مسیح دنیا امدم یوووووهووووو

رضا 1387/09/05 ساعت 16:39


سال : ۱۳۵۹
ماه : ۱۰
روز : ۲۱
استان : تهران
توضیح :

امیر 1388/03/28 ساعت 13:02


سال : ۱۳۴۸
ماه : ۱۰
روز : ۱۸
استان : تهران
توضیح :

روشنک 1388/06/16 ساعت 11:18


سال : ۱۳۶۴
ماه : ۱۰
روز : ۱۲
استان : تهران
توضیح : من عاشق زمستانم

جواد 1388/07/05 ساعت 15:43


سال : ۱۳۶۹
ماه : ۱۰
روز : ۱۶
استان :اصفهان

رضا 1388/08/07 ساعت 12:58


سال : ۱۳۶۰
ماه : ۱۰
روز : ۹
استان : تهران
توضیح : من یک دی ماهی هستم
علاقه مند به زبان انگلیسی ورزش کوه نوردی خانواده مخصوصا خواهرزاده هایم را خیلی دوست دارم هنوز ازدواج نکرده ام اما دوست دارم با دختری محجبه مهربان و قد بلند و سفید و با اصالت که حداقل 5 سال از خودم کوچکتر باشد ازدواج کنم خدا را بسیار دوست دارم و اولین آرزویم این است که خدای مهربان از من راضی باشد.
در احوالات دی ماهیها زیاد رفته ام و اینطور می بینم که ااگرچه در ظاهر اول نیستند اما در درازمدت لیاقت و برتری خود را نشان می دهند

نرگس 1388/10/03 ساعت 11:54 http://nargessjon.blogfa,com


سال : ۶۵
ماه : دی
روز : ۱۵
استان : اصفهان
توضیح :

پری 1388/12/10 ساعت 20:41


سال : 1366
ماه : دی
روز : 13
استان :
توضیح : من ماه تولد خودمو خیلی درس دارم دانشجو دانشگاه شیرازم اقتصاد میخونم.

محسن 1389/06/21 ساعت 17:15


سال : 1361
ماه : 10
روز : 16
استان : خوزستان
توضیح : من عاشق زوستونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد